بوریرام خطرناک در ضدحمله،پر امید در خانه/ کارش را همین جا تمام کن استقلال

 

http://u.goal.com/282600/282640_heroa.jpg

فردا بعد ازظهر ،در روزی که همه راه های فوتبال ایران به آزادی ختم می شود،استقلال پیش از آنکه مقابل حریف غول کش تایلندی صف ارایی کند مقابل خود خواهد ایستاد.پس از یک هفته جنگ لفظی امیر قلعه نویی با زمین و زمان در مورد توپ های آل اشپورت،حالا فرصتی دست داده تا قلاستقلال برای 90 دقیقه همه چیز را به فراموشی بسپارد و سرش را تنها، به تنها چیزی گرم کند که برایش باقی مانده.به بازی و به مصاف با تیمی که با لقب غول کش پا گذاشته به ورزشگاه آزادی. استقلال فردا در غیاب آندو تیموریان و احمد جمشیدیان و با داشتن یک جواد نکونام آماده و یک ساموئل با انگیزه برای کنترل میانه میدان خواهد جنگید.

استقلال در دیدار فردا با هدف گل نخوردن در خانه وارد بازی خواهد شد و این یعنی فکر و حواس امیر به ضدحملات تایلندی ها هست. دیداری که سایت فیفا آنرا بازی داود و گولیات لقب داده می تواند با حمایت تماشاگران پرشور و پرتعداد استقلال تبدیل شود به یک بازی یک طرفه و یک گله.شاید یک گل زودهنگام کمک کند تا استقلال کنترل بازی و اعصاب حریف را زودتر از آنچه تصور می شود به دست بگیرد.شاید تیم تایلندی هم با همین ایده بخواهد با گارد باز وارد بازی شود که البته در چنین صورتی کار برای مهاجم سریعی مثل فرهاد مجیدی بیش از پیش آسان خواهد بود. استقلال در بازی با بوریرام از دو یار تازه نفس سود می برد.یکی جی لوید ساموئل و دیگری هاشم بیگزاده که هر دو پس از مصدومیتی چند هفته ای به بازی برگشته اند.هر دو انگیزه دارند و در بازی های آسیایی این فصل برای تیم خود خوب درخشیده اند مخصوصا ساموئل که امسال در بازی های لیگ قهرمانان آسیا خوب هم گل زد و گل کاشت.
سوال اصلی این بازی فرهاد مجیدی است.با نیمکت نشینی آرش برهانی و درخشش مثال زدنی فرهاد مجیدی اصلا بعید نیست که کاپیتان استقلال از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.با این همه شاید امیر بخواهد از او در نیمه دوم استفاده کند.البته آمادگی مجیدی در تمرینات هم مطلوب ارزیابی شده. مهره تاثیرگذار استقلال در مسابقه فردا جواد نکونام است.کاپیتان تیم ملی در سال منتهی به جام جهانی انگیزه های بسیار فراوانی دارد و این نکته ای است که نمی توان آنرا به خاطر نسپرد.نکونام به گفته امیر خوب استراحت کرده و برای این بازی بزرگ کاملا آمادگی دارد. فردا استقلال در خانه بیش از هر زمان دیگری به هواداران خود نیاز دارد.هوادارانی که می توانند برگ برنده امیر قلعه نویی باشند.مخصوصا باید به این نکته توجه کرد که استقلال در تایلند با تیمی طرف است که در خانه به شدت خطرساز و پر امید است.
استقلال اگر کار بوریرام را همین جا تمام کند و یک برد پر گل را به دست آورد شاهکار بزرگی خلق کرده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392 ا 1:18 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.